Name it: Test dine jeans og byt indtil du er tilpas

Har du problemer med at finde de rigtige jeans til dit barn? Lad name it hjælpe dig og få den bedste service med i købet!

Dette forår præsenterer det danske børnetøjsbrand name it et helt nyt servicekoncept, som tager udgangspunkt i deres forårskampagne #BFF – Best Fit Forever, hvor name it viser, at de er eksperter i denim og god pasform. Med kampagnen sætter name it fokus på de udfordringer, forældre oplever, når de køber tøj til deres børn.

Når forældre køber jeans i en af name it’s danske butikker, kan deres børn teste forskellige jeans i op til 30 dage og prøve dem på i forskellige hverdagssituationer. Hvis de ikke passer eller føles rigtige, kan de byttes til et nyt par ubegrænset i den 30 dages testperiode – indtil barnet er 100% tilpas og forældrene er 100% tilfredse. Så passer pasformen ikke, har du mulighed for, inden for 30 dage, at bytte bukserne – også selvom de har været brugt!

Kom ind i name it og hør nærmere om Spring 19-kampagnen Best Fit Forever – børnenes nye #BFF.

Kampagneperioden kører fra torsdag 17. januar til og med onsdag 24. april 2019.

Vi glæder os til at se dig og dit barn i name it på plan 2!